nuffnang

Followers

xchngelink

Tuesday, February 15, 2011

Salam maulidur Rasul




Salam semua....hari ni cuti sempena maulidur rasul.Seronok rasa anak balik.Bawak kengkawan.7 biji kete,kira2 dalam 23 orang.Walau sekejap,memandangkan hari ni diaorg ada kelas tapi happy dan meriah.

Kengkawan anak saya tak pernah datang ke rumah kami apatah lagi ke Hot spring.Sampai lewat,maklumla kalau dah ramai2 ada lah pulak yang tersesat jalan.Pukul 4.30 petang baru sampai,terus bawak diaorg melawat ke hot spring.Wah seronok bukan main diaorg.Apa lagi terus terjun dalam kolam dan mandi-manda.Lepas mandi kolam air gunung gi mandi kolam air panas pulak.

Diaorg rebus telor,tapi tinggalkan telor tu dan asyik mandi kolam air panas.Sedar2 telor tu dah kena kebas ntah dgn hamba Allah mana.Tu la sapa suruh tinggalkan aje tak ber tunggu telor2 tu...hehehe..

Lepas mandi,masing2 lapar.Diaorg pegi makan di rumbia cafe,sambil2 berkaraoke.Kepala giler2 and happy go lucky.Apa2 pun kengkawan anak saya ni walaupun giler2 sikit tapi baik budi bahasa.Lepas maghrib diaorg bergegas balik ke sri iskandar.Kalau lambat sampai ke hostel kena tulis nama.Alhamdulillah diaorg selamat sampai sebelum pukul 9 malam.

Semoga diaorg gembira dan ingin datang lagi. 



No comments:

Post a Comment